Ви запустили сайт, що робити далі?

Кілька місяців наполегливої ​​праці. План, розробка, обговорення дизайну й контенту, відпрацювання деталей. І ось сайт запущено. Але це був лише початок. Далі чекає постійна кропітка робота. Найцікавіше тільки починається.

Photo by Domenico Loia on Unsplash

Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

ЗМІСТ СТАТТІ

  • Технічне обслуговування та безпека
  • Нарощування присутності в мережі та рейтингу
  • Маркетинг для зростання

Мета будь-якого сайту – залучити трафік, справити позитивне враження на відвідувача та зробити його вашим постійним користувачем. Безумовно, для цього потрібне регулярне технічне обслуговування та пильна увага до свого проекту. Щоби залишатись актуальним, будь-який веб-ресурс потребує моніторингу, технічних змін та наповнення унікальною інформацією. Тому після запуску зупинятися на досягнутому в жодному разі не можна.

Після того, як ви представили світові свій сайт, є три основні напрямки, яким необхідно постійно приділяти увагу.

Технічне обслуговування та безпека

Ваш сайт – це живий організм, він має постійно вдосконалюватись. Кожен сайт побудований на програмному забезпеченні (платформа та плагіни), що з певною періодичністю змінюється, випускаються нові версії. Подібно до того, як ваш смартфон потребує регулярних оновлень, такі ж коригування потрібні і вашому сайту. Що довше ви затримуєтеся з оновленнями, то більше проблем доведеться вирішувати в майбутньому. Щоб завчасно вирішити ці проблеми, зверніть увагу на такі нюанси:

Встановіть бюджет на щоквартальне обслуговування та оновлення свого віртуального продукту. Проведення невеликих коригувань часто виявляється менш витратним, ніж повний апгрейд сайту раз на кілька років.

Щоб отримати максимальну віддачу від інтернет-ресурсу, уважно вивчайте всю документацію, надану технічним розробником вашого сайту.

Відстежуйте рахунки та витрати всіх постачальників послуг, вчасно продовжуйте домен, оплачуйте послуги хостингу, стежте за аналітикою, SMTP, CDN, плагінами, SAAS-аккаунтами тощо.

Використовуйте проміжне середовище для тестування сайту або перевірки оновлень, щоб на вашому ресурсі все було в порядку.

Обмежуйте доступ до свого інтернет-майданчика – видаляйте старі та непотрібні облікові записи. Періодично змінюйте паролі.

Нарощування присутності в мережі та рейтингу

Наявність сайту компанії – це як віртуальна адреса для вашого онлайн-офісу чи магазину. У клієнтів має бути можливість знайти сайт з моменту його створення. Успіх віртуального офісу багато в чому залежить від того, як він відображатиметься у пошукових системах. Ви підвищите свою видимість у мережі Інтернет, якщо:

Переконаєтесь, що ваш сайт має правильну структуру для оптимального SEO. Сюди насамперед входять теги заголовків, H1 і H2, схеми та багато іншого.

Публікуєте унікальні тексти, розміщуєте відео, додаєте ключові слова та теми, пов’язані з вашим бізнесом. Це дозволить людям швидко вас знайти.

Постійно оновлюєте сайт, щоб він залишався актуальним. Це дозволить роботам пошукових систем регулярно знаходити ваш сайт та відображати в пошуковій видачі.

Маркетинг для зростання

Присутність у соціальних мережах потенційно може подвоїти відвідуваність вашого сайту. Замість того, щоб чекати, поки пошуковики нададуть вам рейтинг, можна поділитися з аудиторією інформацією безпосередньо. Соціальні мережі надають чудову можливість поділитися інформацією про ваш бренд. Три поради, які допоможуть вам отримати максимальну віддачу від соціальних мереж:

  1. Постійно публікуйте контент. Використовуйте максимальну кількість платформ і регулярно підтримуйте їх. Пам’ятайте, що один обліковий запис у Facebook з трьома щотижневими постами (і гарною залученістю) може бути кращим, ніж один пост у Twitter, Instagram і Facebook щотижня.
  2. Спробуйте застосувати свої сили в маркетингу електронною поштою. Надсилайте клієнтам корисну інформацію, знижки та пропозиції, нагадуйте про себе. Щоб респонденти відкривали ваші листи, ознайомтесь із нашими рекомендаціями.
  3. Підвищуйте залучення користувачів за допомогою відео. Відеомаркетинг швидко окупає інвестиції. Будь то цікаві закулісні історії, поради та підказки або посібники із застосування, ваша компанія має величезну кількість знань, які можна використовувати для залучення користувачів.

Важливо пам’ятати, що ви створюєте сайт для просування бізнесу, але сам він вимагає турботи. Він як автомобіль, який працює на вас, поки ви дбаєте про нього. Якщо ви приділятимете йому час і ресурси щотижня, щоб додавати контент, і оновлювати його кожні кілька місяців з технічного боку, він, безумовно, і надалі приноситиме бажаний результат. Якщо у вашої компанії поки що немає свого сайту, його легко можна створити за допомогою WordPress.