Прикро, коли після довгої та кропіткої роботи із залучення клієнта він все ж таки йде до конкурентів. Це не питання невдачі. Трансформація потенційного клієнта в реального багато в чому залежить від вибору тактики й правильних маркетингових інструментів.
Щоби більше потенційних покупців ставали реальними клієнтами, а конверсії зростали, пропонуємо звернути увагу на наступні моменти.
Зображення mohamed Hassan з сайту Pixabay
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
1. Проаналізуйте свої ліди
Клієнта потрібно знати в обличчя. І потенційного також. Зберіть усю можливу інформацію про потенційних клієнтів. Хто вони? Які їхні цілі? Що їх непокоїть? Чим ви можете допомогти їм?
Системне розуміння завдання дозволить вашому бізнесу створити пропозицію, що максимально підходить обраній цільовій аудиторії.
Необхідно враховувати, що різні клієнти будуть на різних етапах маркетингової воронки. Наприклад, клієнт може просто шукати загальну інформацію про товар або послугу. Можливо, він ще не готовий до дії. Варто переконатися, що відділ продажу на цьому етапі не надто наполегливий. Або, можливо, інший клієнт вже готовий запросити прайс на послуги компанії, у цьому випадку співробітник може розпочати взаємодію в месенджері, запланувати дзвінок або надіслати повідомлення електронною поштою.
Перш ніж розпочинати взаємодію, важливо правильно визначити, на якому етапі шляху зараз ваш потенційний клієнт:
- На початку? Просто переглядає сайт та знайомиться з компанією та пропозиціями?
- Чи десь у середині шляху? Детально вивчає товар або послугу, що зацікавив, порівнює з пропозиціями інших компаній?
- А може, він уже на завершальному етапі? Цікавиться ціною, умовами доставки, бонусною програмою?
І потім вибирати стратегію взаємодії.
2. Враховуйте особливості свого бізнесу
Методи взаємодії з клієнтами та стратегії конверсій відрізнятимуться залежно від характеру бізнесу. Наприклад, маркетингові стратегії компанії, що продає продукти харчування та будівельної компанії, не можуть бути однаковими.
Одним, буде корисно наголосити на поліпшенні якості обслуговування клієнтів, оскільки персонал постійно безпосередньо взаємодіє з покупцями. Іншим – на інформуванні потенційних клієнтів про особливості наданих послуг, на регулярній активній присутності на різноманітних інформаційних майданчиках, у тому числі в соціальних мережах, оскільки їхня взаємодія з клієнтами відбувається не так часто, як у продавців продуктів. Персональна стратегія компанії повинна бути адаптована не тільки до клієнтів, але й характеру продукту або послуги.
3. Залучайте клієнта, застосовуючи інструменти, що підходять для нього.
Деякі люди краще реагують на рекламу електронною поштою. Інші надають перевагу соціальним мережам. Представникам старшої вікової групи, можливо, буде звичніше реклама в поштовій скриньці або телефонний дзвінок.
Користуйтеся стратегіями та інструментами, зручними та доступними вашій цільовій аудиторії.
4. Запропонуйте клієнту те, чого він потребує
Наприклад, ви надаєте сантехнічні послуги. До вас звернувся клієнт, якому необхідно терміново усунути протікання у ванній кімнаті. Головний фактор для клієнта зараз – швидкість. І якщо ваша компанія пропонує виїзд майстра негайно, ви отримаєте клієнта, незважаючи на те, що конкурент може мати знижку. Клієнт віддасть перевагу вашій компанії, тому що ваша пропозиція в даний момент безпосередньо відповідає його унікальній потребі.
Запропонуйте клієнту те, чого він потребує. Сформулюйте свою пропозицію щодо вирішення проблеми клієнта. Покажіть, як ви можете вирішити проблему. І звичайно, отримавши замовлення, виконайте його швидко та якісно. Окрім прибутку компанії та задоволеного клієнта, ви можете отримати позитивний відгук на ваших інформаційних майданчиках, що сприятиме залученню нових клієнтів.
5. Створіть умови для утримання клієнтів
Пам’ятайте, що дешевше утримати старого клієнта, аніж залучити нового. Отримавши клієнта, потрібно намагатися утримати його у своїй воронці продажів якомога довше.
Першим кроком може стати зв’язок з клієнтом після того, як було здійснено продаж або надано послугу. Це чудова можливість продемонструвати турботу про рівень обслуговування клієнтів вашого бізнесу та отримати зворотний зв’язок. Попросіть відгук у нового клієнта. Залишаючи позитивний відгук про продукт або роботу компанії, людина закріплює своє задоволення отриманим досвідом.
Надалі спілкуйтеся з клієнтами за допомогою месенджерів чи електронної пошти. Цікавтеся, чи є питання, пов’язані з купленим товаром чи послугою. Відчуваючи турботу про задоволення своїх потреб, люди будуть більш схильні взаємодіяти з вами в майбутньому.
І ще кілька порад
- Будьте прозорі: клієнти цінують чесність, відкритість та будуть вдячні за це. Уникайте надмірної нав’язливої реклами, прямо та чесно на кожному етапі відповідайте на будь-які запитання клієнтів.
- Не відставайте від конкурентів: якщо ваша компанія не взаємодіє з потенційними клієнтами – це зроблять ваші конкуренти. Намагайтеся не відставати від нових маркетингових тенденцій та слідкуйте за новинами у своїй галузі. Краще бути на крок попереду, аніж позаду.
- Пам’ятайте про довгострокову перспективу: залучення клієнтів та гарний рівень конверсії – це не просто можливість швидко заробити. Переконайтеся, що ваш бізнес орієнтований на розвиток довгострокових відносин та підвищення лояльності клієнтів. Утримання клієнтів завжди обходиться дешевше, ніж їхнє придбання.
- Будьте гнучкими: розвивайтеся відповідно до потреб ваших клієнтів.
- Наголосіть на людяності своєї компанії: людям приємно взаємодіяти з людьми. Не бійтеся жартувати та виявляти індивідуальність.
Якщо у вашої компанії поки що немає сайту, його досить просто можна створити, керуючись нашими інструкціями. У нас же ви можете підібрати відповідний домен та надійний хостинг.