Як виділити особистий бренд й обійти конкурентів?

Зовсім недавно, кожній публічній особистості потрібен був агент. Сьогодні, завдяки мережі “Інтернет”, зростання популярності й впливу людини повністю залежить від неї самої. Проблема в тому, що багато хто намагається привернути увагу однаково й губиться у натовпах конкурентів. Щоб залучати свою цільову аудиторію, потрібно продумати стратегію розвитку особистого бренду й поступово впроваджувати її.

Photo by Austin Distel on Unsplash

Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Що потрібно для того, щоб бренд вигідно відрізнявся від конкурентів? Розглянемо кілька основних моментів:

1. Історії в створенні особистого бренду

Бізнес з людським обличчям – тренд нашого часу. Особистий бренд допомагає збільшити впізнаваність і цінність бізнесу або окремого спеціаліста, в якій би сфері він не працював. А може і стати додатковим джерелом доходу. Важливо, щоб бренд збігався з особистою історією людини. Зараз дуже популярний маркетинговий прийом – сторітелінг, який використовується для донесення інформації через написання історій. Люди люблять історії, подробиці особистого життя інших людей, тому історія особистого бренду може стати одним із прийомів залучення інтересу читацької аудиторії й потенційних клієнтів. Цікаві як історії успіху, так і опис складнощів, з якими довелося зіткнутися на шляху становлення. Завдяки таким історіям бізнес або окремий фахівець стає ближчим до споживача.

2. Як посилити вплив особистого бренду

Щоб посилити вплив особистого бренду, слід звернути увагу на:

  • Експертність. Людям важлива думка професіонала. Підписуючись на блог або сторінку, людина оцінює, чи може інформація, що публікується, бути йому корисна. Чи можете ви назвати себе досвідченим експертом у своїй галузі? Оцініть свою нішу й свою роль у ній. Визначтеся, чим ви можете бути корисними людям. Намагайтеся отримувати авторитет в професійних колах своєї галузі. Можна брати участь в різних тематичних заходах: конференціях, семінарах, форумах, конкурсах. При можливості давати інтерв’ю ЗМІ або співтовариствам в соціальних мережах, підвищуючи свою впізнаваність.
  • Індивідуальність. При роботі з особистим брендом варто подумати про власний стиль. Важливо виділитися з натовпу. Якась деталь, особливість, родзинка, яка буде характеризувати саме вас і ваш бренд. Вибрати особливу назву або псевдонім, зареєструвати домен з цією назвою, навіть якщо створення сайту – не першочергове завдання на даний момент. Важливо залишити за собою назву, якщо вона вільна.

Світові бренди завжди ретельно підходять до створення іміджу, вибору корпоративного кольору, шрифту, логотипу та стилю викладу контенту. Чому б не перейняти краще у кращих? Варто подумати, з якими кольорами ви хотіли б, щоб асоціювався ваш бренд, створити логотип, а можливо і певний стиль у фотографіях і текстах для блогу.

Відбудова від конкурентів може бути і тематичною. Наприклад, якщо ви ведете блог копірайтера, пишете про все, можна звузити тематику до експерта з написання юридичного контенту, або взяти будь-який близький вам напрямок. Якщо у вас уже є функціонуючий бізнес, але ви хотіли б підняти прибуток, подумайте, чим ви можете відрізнятися від інших. Може, досить буде змістити акцент на більш вузьку цільову аудиторію. Сучасний споживач любить індивідуальний підхід і прагнення до задоволення унікальних потреб клієнта.

  • Зовнішність. Приказка «Зустрічають по одягу» не втрачає своєї актуальності. Люди спочатку оцінюють інших за зовнішнім виглядом. Важливо все: одяг, стан шкіри і волосся, поведінка, манера мови та дикція.
  • Емоційність. Бажаючи привернути увагу людей, для початку потрібно запалити вогник у власних очах. Власний інтерес до теми – основа успіху особистого брендингу та маркетингу впливу.
  • Якість фотографій. Зображення – важлива частина іміджу блога. Сьогодні в кожного є мобільний телефон з пристойною камерою й вимоги до якості фотографій виросли, тому важливо подбати про високий рівень зображень.
  • Регулярний контент. Важливу роль у розвитку особистого бренду відіграє його щоденне наповнення: події, спостереження, думки, відкриття, особливості особистого та професійного характеру – люди люблять підглядати й слідкувати за життям інших. Створення текстового й відеоконтенту – важливі навички для роботи з особистим брендом. Контент повинен бути цікавим і не напружувати, але в той же час нести користь. Підписникам подобається формат маленьких відеоісторій.

Плюсом блогу, що має текстовий контент, є збільшення шансів з’явитися в результатах видачі Google. А відеоконтент допомагає посилити вплив на аудиторію.

Важливим моментом при розміщенні контенту є сталість публікацій. Регулярно розміщуючи пости, ви створюєте й зберігаєте аудиторію.

Створення контенту вимагає часу й дисципліни. Контент необхідно планувати заздалегідь і дотримуватися плану публікацій. Кращий спосіб – створити календар контенту. В Інтернеті можна знайти безліч шаблонів, наприклад, Google Spreadsheet з датами, заголовками контенту й коротким оглядом.

  • Проба різних платформ. У кожної людини є улюблена соціальна мережа, але зупинятися тільки на одній буде помилкою. Алгоритми соціальних мереж постійно змінюються, це може стати причиною видалення облікового запису або зменшення популярності. Має сенс спробувати себе на декількох платформах. Вивчайте інтерес і реакцію користувачів, адаптуйте контент під користувачів різних платформ / каналів.
  • Спілкування з підписниками. Працюючи над створенням особистого бренду, варто налагодити контакт з людьми, які поділяють ваші інтереси: відповідати на повідомлення, стимулювати інтерес до коментування й розповсюдження вашого контенту. Людям важливо бачити, що перед ними жива людина, з якою можна поспілкуватися. Це додає довіри.

Власні сайт або блог теж не будуть зайвими – пам’ятаємо про мінливі алгоритми соціальних мереж і ризики видалення облікового запису з втратою контенту. Це може бути сайт-візитка або більш складний варіант, в залежності від кількості матеріалу, який ви плануєте викладати. Контент, що викладається на сайт, у блог або на сторінку соцмереж, повинен перегукуватися з темою особистого бренду й вписуватись у створюваний образ. Контент повинен бути корисним і цікавим для користувачів. Це стимулює інтерес і до сайту або блогу, і до особистості його творця.

Залишити коментар