Як збільшити конверсію: ТОП-10 хитрощів

Конверсія — це співвідношення кількості відвідувачів інтернет-ресурсу, які виконали цільові дії (зареєструвалися, зробили покупку, перейшли по рекламному посиланню, підписалися на розсилку), до загальної кількості відвідувачів сайту.

Конверсія виражається у відсотках. Наприклад, у вас оптовий онлайн-магазин. Щодня сайт відвідує 2000 людей, а здійснює покупки тільки 60. Рахуємо: 60 / 2000 х 100 = 3%. Саме ці три відсотки — це конверсія сайту.

Використання інтернет-маркетингу дозволяє збільшувати цей показник. Таргетинг, контекстна реклама, розміщення оголошень на тематичних майданчиках, грамотне докладний опис товарів (або послуг), зручна навігація – основні інструменти підвищення відвідуваності сайту. Без їх використання неможливо досягти бажаних результатів – зростання продажів. Але крім них варто застосовувати, можливо, не настільки очевидні, але теж досить дієві. Бажано в комплексі.

Photo by Carlos Muza on Unsplash

Підпишіться на нас Facebook, Telegram, Twitter чи Instagram, щоб нічого не пропустити!

ТОП-10 хитрощів, які допоможуть залучити аудиторію та перетворити відвідувача в покупця 

  1. Дизайн

Варто подбати про те, щоб дизайн веб-сайту відповідав сучасним трендам. Практика показує, що старі сайти з фіксованою версткою, нав’язливими GIF та кліпартом не просто дратують відвідувачів, а відлякують їх. Отже на етапі розробки макета важливо не перестаратися з декоративними елементами. Інтернет-магазин, сайт онлайн-школи, розвиваючий або фешн-проект — це не арт-об’єкти. Мета веб-ресурсу — активно продавати, а не тільки демонструвати.

Користувачів залучають за допомогою якісних фото та зрозумілої тематичної інфографіки. Отже, допоможіть відвідувачу відразу ж зрозуміти, куди він потрапив, і що пропонує сайт. Грамотно оформлений візуальний контент — це сила! 

  1. Більше реальних цифр і конкретики 

Використовуйте якомога більше реальних цифр і конкретних фактів: скільки років компанія працює на ринку, скільки коштує товар / послуга, скільки відвідувачів сайту вже їх придбали і т. д. Не потрібно боятися усереднених показників: середній час очікування відповіді, середній чек також залучають клієнтів.

Головна перевага якісного опису продукту — зрозуміла і проста мова. 

  1. Уникайте розпливчастих фраз 

Відмовтесь від розпливчастих формулювань:

  • замість “інноваційний”, “унікальний” напишіть “продажі зросли на 20%”;
  • замініть “прийнятні ціни” на “стартова ціна — від 1 тис. грн.”;
  • замість “виконуємо роботи різного рівня складності” вживайте “працюємо і малим бізнесом, і з великими корпораціями” тощо.
  1. Зацікавте користувача 

Якісний сайт повинен викликати довіру. Розкажіть історію компанії в цікавій формі. Розповідайте про себе зрозумілою, “людською” мовою, але обов’язково “сюжетно”: яскраві історії успіху забезпечують прихильність потенційних клієнтів.  

Важливо також розміщувати на сайті фото співробітників компанії. Замовникам подобається взаємодіяти з живими людьми, а не з бездушним інтернет-ресурсом. Фотографії підвищують і конверсію, і рівень довіри покупців.

Ще один важливий секрет — відгуки клієнтів. Але пам’ятайте, що це мають бути “живі” відгуки, написані просто і зрозуміло. 

  1. Стиль — у дрібницях: дбайте про свою репутацію

Не варто ігнорувати несуттєві на перший погляд огріхи та недоліки: вони знижують конверсію в рази. Мова про використання граматично та стилістично неправильних формулювань, “битих” посилань і, звичайно, про неактуальну інформацію, що збиває з пантелику. Всі ці недоліки підривають авторитет бренду, тому, якщо не хочеться втратити покупців, важливо відстежувати кожну дрібницю.

  1. Зручні кнопки зворотного зв’язку 

Що ще сприяє підвищенню конверсії? Зручність. Кнопки та іконки зворотного зв’язку (замовлення дзвінка, зв’язок з онлайн-консультантом в чаті) повинні бути помітними, з однозначними написами, що спонукають зробити покупку. Вони повинні розміщуватися на видному місці, проте так, щоб не заважати відвідувачу сайту знайомитися з товаром/послугою. Крім того, варто взяти до уваги, що підвищує юзабіліті й зручна форма замовлення. 

  1. Легкий пошук потрібної інформації

Спростіть клієнту завдання, не змушуйте його бігати зі сторінки на сторінку в пошуках відповіді на питання. Зробіть фільтри сортування:

  • за категоріями;
  • по брендам;
  • за характеристиками;
  • за найменуванням;
  • за ціною.

Створіть спеціальний розділ “Акції”, “Популярні і рекомендовані товари (послуги).

Основну контактну інформацію (у тому числі посилання на соцмережі) потрібно розмістити на видному місці: у шапці сайту, а також у футері. Номери телефонів та адресу краще вказувати в головному меню.

  1. Познайомте клієнта з товаром

Для більшості покупців важливо ближче познайомитися з продуктом перед покупкою. Надайте таку можливість: викладіть якісні фото товару з різних ракурсів (чим більше, тим краще). Запишіть відео, яке показує продукт у дії — це далекоглядний крок.

  1. Пограйте з кольором

У нашій свідомості міцно закріплені певні асоціації, пов’язані з кольором: червоний — “стоп”, увага; зелений — “прохід відкритий”, свобода і т.ін. Важливо враховувати ці психологічні нюанси та змушувати їх працювати на себе. Тому для цільових кнопок раціонально використовувати зелений та жовтий колір. Червоний — допомога або скасування замовлення. 

  1. Допомога чат-сервісу

Клієнти дратуються, якщо чат заклично “вистрибує”, пропонуючи клієнтові відповісти на його питання, але жива людина довго не відповідає на звернення. Онлайн-консультант повинен бути завжди на місці. Налаштування чат-сервісу допомагає розв’язанню проблеми взаємодії з клієнтом, а грамотно складені скрипти позитивно впливають на показники конверсії. 

Отже, достовірна інформація, вміння взаємодіяти з клієнтом, зручний дизайн, що запам’ятовується, покращують конверсію сайту. Помятайте, що в роботі над збільшенням показників конверсії немає дрібниць. А також те, наскільки важливий вибір якісного домену та надійного хостингу

Залишити коментар