Конверсія — це співвідношення кількості відвідувачів інтернет-ресурсу, які виконали цільові дії (зареєструвалися, зробили покупку, перейшли по рекламному посиланню, підписалися на розсилку), до загальної кількості відвідувачів сайту.
Конверсія виражається у відсотках. Наприклад, у вас оптовий онлайн-магазин. Щодня сайт відвідує 2000 людей, а здійснює покупки тільки 60. Рахуємо: 60 / 2000 х 100 = 3%. Саме ці три відсотки — це конверсія сайту.
Використання інтернет-маркетингу дозволяє збільшувати цей показник. Таргетинг, контекстна реклама, розміщення оголошень на тематичних майданчиках, грамотне докладний опис товарів (або послуг), зручна навігація – основні інструменти підвищення відвідуваності сайту. Без їх використання неможливо досягти бажаних результатів – зростання продажів. Але крім них варто застосовувати, можливо, не настільки очевидні, але теж досить дієві. Бажано в комплексі.
Photo by Carlos Muza on Unsplash
Підпишіться на нас Facebook, Telegram, Twitter чи Instagram, щоб нічого не пропустити!
ТОП-10 хитрощів, які допоможуть залучити аудиторію та перетворити відвідувача в покупця
- Дизайн
Варто подбати про те, щоб дизайн веб-сайту відповідав сучасним трендам. Практика показує, що старі сайти з фіксованою версткою, нав’язливими GIF та кліпартом не просто дратують відвідувачів, а відлякують їх. Отже на етапі розробки макета важливо не перестаратися з декоративними елементами. Інтернет-магазин, сайт онлайн-школи, розвиваючий або фешн-проект — це не арт-об’єкти. Мета веб-ресурсу — активно продавати, а не тільки демонструвати.
Користувачів залучають за допомогою якісних фото та зрозумілої тематичної інфографіки. Отже, допоможіть відвідувачу відразу ж зрозуміти, куди він потрапив, і що пропонує сайт. Грамотно оформлений візуальний контент — це сила!
- Більше реальних цифр і конкретики
Використовуйте якомога більше реальних цифр і конкретних фактів: скільки років компанія працює на ринку, скільки коштує товар / послуга, скільки відвідувачів сайту вже їх придбали і т. д. Не потрібно боятися усереднених показників: середній час очікування відповіді, середній чек також залучають клієнтів.
Головна перевага якісного опису продукту — зрозуміла і проста мова.
- Уникайте розпливчастих фраз
Відмовтесь від розпливчастих формулювань:
- замість “інноваційний”, “унікальний” напишіть “продажі зросли на 20%”;
- замініть “прийнятні ціни” на “стартова ціна — від 1 тис. грн.”;
- замість “виконуємо роботи різного рівня складності” вживайте “працюємо і малим бізнесом, і з великими корпораціями” тощо.
- Зацікавте користувача
Якісний сайт повинен викликати довіру. Розкажіть історію компанії в цікавій формі. Розповідайте про себе зрозумілою, “людською” мовою, але обов’язково “сюжетно”: яскраві історії успіху забезпечують прихильність потенційних клієнтів.
Важливо також розміщувати на сайті фото співробітників компанії. Замовникам подобається взаємодіяти з живими людьми, а не з бездушним інтернет-ресурсом. Фотографії підвищують і конверсію, і рівень довіри покупців.
Ще один важливий секрет — відгуки клієнтів. Але пам’ятайте, що це мають бути “живі” відгуки, написані просто і зрозуміло.
- Стиль — у дрібницях: дбайте про свою репутацію
Не варто ігнорувати несуттєві на перший погляд огріхи та недоліки: вони знижують конверсію в рази. Мова про використання граматично та стилістично неправильних формулювань, “битих” посилань і, звичайно, про неактуальну інформацію, що збиває з пантелику. Всі ці недоліки підривають авторитет бренду, тому, якщо не хочеться втратити покупців, важливо відстежувати кожну дрібницю.
- Зручні кнопки зворотного зв’язку
Що ще сприяє підвищенню конверсії? Зручність. Кнопки та іконки зворотного зв’язку (замовлення дзвінка, зв’язок з онлайн-консультантом в чаті) повинні бути помітними, з однозначними написами, що спонукають зробити покупку. Вони повинні розміщуватися на видному місці, проте так, щоб не заважати відвідувачу сайту знайомитися з товаром/послугою. Крім того, варто взяти до уваги, що підвищує юзабіліті й зручна форма замовлення.
- Легкий пошук потрібної інформації
Спростіть клієнту завдання, не змушуйте його бігати зі сторінки на сторінку в пошуках відповіді на питання. Зробіть фільтри сортування:
- за категоріями;
- по брендам;
- за характеристиками;
- за найменуванням;
- за ціною.
Створіть спеціальний розділ “Акції”, “Популярні і рекомендовані товари (послуги).
Основну контактну інформацію (у тому числі посилання на соцмережі) потрібно розмістити на видному місці: у шапці сайту, а також у футері. Номери телефонів та адресу краще вказувати в головному меню.
- Познайомте клієнта з товаром
Для більшості покупців важливо ближче познайомитися з продуктом перед покупкою. Надайте таку можливість: викладіть якісні фото товару з різних ракурсів (чим більше, тим краще). Запишіть відео, яке показує продукт у дії — це далекоглядний крок.
- Пограйте з кольором
У нашій свідомості міцно закріплені певні асоціації, пов’язані з кольором: червоний — “стоп”, увага; зелений — “прохід відкритий”, свобода і т.ін. Важливо враховувати ці психологічні нюанси та змушувати їх працювати на себе. Тому для цільових кнопок раціонально використовувати зелений та жовтий колір. Червоний — допомога або скасування замовлення.
- Допомога чат-сервісу
Клієнти дратуються, якщо чат заклично “вистрибує”, пропонуючи клієнтові відповісти на його питання, але жива людина довго не відповідає на звернення. Онлайн-консультант повинен бути завжди на місці. Налаштування чат-сервісу допомагає розв’язанню проблеми взаємодії з клієнтом, а грамотно складені скрипти позитивно впливають на показники конверсії.
Отже, достовірна інформація, вміння взаємодіяти з клієнтом, зручний дизайн, що запам’ятовується, покращують конверсію сайту. Помятайте, що в роботі над збільшенням показників конверсії немає дрібниць. А також те, наскільки важливий вибір якісного домену та надійного хостингу.
Залишити коментар