Зберегти лояльність клієнта в умовах конкурентного ринку – досить непросте завдання. У мережі маса пропозицій товарів і послуг на будь-який смак і гаманець. І важливо зробити так, щоб купивши один раз, клієнт повернувся знову. Постійні клієнти – основа життя бізнесу, на них відводиться велика частина запланованої виручки компанії. Більш того, бізнесу набагато дешевше утримувати вже залученого клієнта, ніж постійно тестувати нові рекламні креативи.
Photo by bruce mars on Unsplash
Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Важливо завоювати довіру й лояльність клієнтів – лояльний до бренду клієнт з набагато більшою ймовірністю вибере його серед інших конкурентів.
Як залишити у клієнта приємне враження від покупки і зробити так, щоб він повертався знову і знову? Пропонуємо кілька робочих інструментів
1. Програми лояльності
Кожній людині хочеться належати до певної спільноти, відчувати себе частиною якогось закритого клубу або внутрішнього кола. Зважаючи на цю людську особливість, можна продумати програму лояльності: систему знижок або бонусів для людей, які вже купили товари компанії та постійних клієнтів.
Особливо приємні персоналізовані пропозиції, сезонні або приурочені до певних дат, що дають ексклюзивний доступ до нових продуктів і послуг до того, як вони стануть загальнодоступними. Відмінною ідеєю може стати залучення клієнтів до маркетингу, показуючи переваги приведення нових клієнтів.
2. Щирість
У компаніях, як і в людей, цінується щирість і довірливе ставлення.
Не варто кричати кольором і гаслами, намагаючись привернути увагу. Набагато ефективніше, якщо маркетингова кампанія буде унікальною та індивідуальною. Спілкування з живою людиною краще формальних ділових текстів. Бренд, що асоціюється у клієнта з живим людським обличчям, сприймається як щирий і доступний. Якщо давати слово своїм клієнтам, пропонувати їм можливість розповісти про плюси й мінуси продукту, можна залучити більше уваги.
3. Турбота про людей
Атмосфера всередині організації відчувається і клієнтами. Компанії, що не піклуються про свою команду, як правило, не можуть утримати і клієнтів.
Співробітники компанії, які відчувають турботу про себе, прагнуть до продуктивності й уважні до клієнтів, що, звичайно, позначиться і на прибутку компанії.
4. Відгуки та пропозиції клієнтів
Спочатку може здатися дивним питати у клієнтів поради по веденню бізнесу. Але тільки на перший погляд. Інтерес до думки клієнта виводить взаємодію з ним на більш глибокий довірчий рівень, це допомагає зрозуміти, що мотивує людину до покупки.
Залучення зворотного зв’язку від клієнта – це не тільки розсилка опитувальників, хоча вони теж працюють, особливо в соцмережах. Це може бути і запрошення клієнтів на заходи компанії, бесіда під час повторної покупки або візит співробітника на підприємство, де використовуються товари компанії. Подивившись на свій бізнес очима клієнта, можна зробити товар більш актуальним і популярним.
5. Спрощення процесу покупки
Швидке обслуговування збільшує прибуток компанії.
Не кожен клієнт пробереться крізь нетрі етапів і форм для реєстрації та оформлення замовлення. Щоб не втомити клієнта варто зосередитися на усуненні всіх можливих перешкод під час здійснення покупки, від реєстрації до введення додаткової інформації. Зробивши цей процес легким і швидким, можна зберегти клієнтів і збільшити кількість замовлень.
6. Старий клієнт – краще нових двох
Багато компаній одержимі залученням нових клієнтів, думають, що збільшення кількості означає і зростання доходу. Дослідження показують, що залучення нових клієнтів обходиться в п’ять разів дорожче, ніж задоволення потреб вже існуючих. Крім того, продавати товар клієнтам, що вже купували раніше, в два рази легше, ніж переконувати зробити покупку нових людей.
7. Задоволений клієнт збільшує прибуток компанії
Головним маркетинговим секретом можна назвати поліпшення якості обслуговування і взаємодії з клієнтом.
Подарувавши клієнту відчуття «вау» від першої покупки, можна з більшою ймовірністю очікувати його повернення. Клієнти, що отримують задоволення від покупки, будуть повертатися самі й рекомендувати компанію рідним, близьким і знайомим.
Лояльність клієнта потрібно заслужити
Може здатися, що наявності якісних товарів або послуг має бути достатньо, щоб клієнти поверталися надалі. Але в сучасному гіперконкурентному світі це не так.
Якщо ви хочете, щоб клієнти поверталися, потрібно заслужити їх любов і лояльність. А потім багато працювати, щоб втримати їх.
Не варто забувати, що для успішного ведення бізнесу в наш час обов’язковою умовою є наявність власного сайту або інтернет-магазину. Наявність домену, що запам’ятовується допоможе виділитися з низки конкурентів, а якісний хостинг зробить відвідування сайту комфортним для клієнта, що збільшить його довіру і підвищить шанси на повернення.
Залишити коментар