Як збільшити залученість в Instagram

Ще недавно успішність бізнесу в соціальних мережах вимірювалася кількістю підписників. Але вони далеко не завжди активні й збільшення їхньої кількості не дорівнює збільшенню продажів. Алгоритми Instagram віддають пріоритет контенту, що збирає більше лайків та коментарів, тобто контенту, що приваблює цільову аудиторію (ЦА). Що вище залученість аудиторії, то вище цінність профілю в Instagram.

Підпишіться на нас у FacebookTelegramTwitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Показниками залученості вважаються кліки, підписки, репости, лайки й коментарі. Що більше користувачів взаємодіє з контентом, то вища ймовірність показування його іншим користувачам, що, відповідно, збільшує кількість потенційних клієнтів.

Перерахуємо деякі методи взаємодії з аудиторією, які впливають на залученість користувачів і сприяють розвитку бізнесу в Instagram.

1. Оптимізація

Починаючи працювати над просуванням бізнесу або особистого бренду, має сенс підключити бізнес-акаунт Instagram. Це допоможе просуванню й контролю успішності стратегій просування.

Перевагами бізнес-акаунта є можливість додавання кнопки зв’язку для взаємодії з користувачами і можливості запускати рекламу, що допомагає залученню нової аудиторії та позитивно впливає на кількість конверсій.

З переходом на бізнес-акаунт важливо звернути увагу на повноту й оригінальність інформації, про яку йдеться в профілі:

  • Адреса та контактна інформація – це важливо для геотегів.
  • Детальна інформація про діяльність.
  • Мотивувальна фраза, яка переконує у важливості профілю для користувача.
  • Спосіб зв’язку за межами Instagram – зазвичай вказується адреса сайту.

2. Хештеги

Хештег в Instagram – це інструмент, який допомагає алгоритму зрозуміти, кому показувати ваші повідомлення. Хештеги повинні співвідноситься з контентом, розміщеним на сторінці, й відображати інтереси читачів.

  • Допустима кількість хештегів – 30. Думка експертів з приводу оптимального числа хештегів в публікації розходяться – від 7 до 30. Важливо тестувати, аналізувати й вибирати оптимальний варіант для кожного конкретного випадку.
  • Для невеликих профілів хештеги рекомендується додавати в пост, а не в коментар, як часто роблять. Дослідження показують, що такий варіант дає більше показів.
  • Поряд з популярними потрібно використовувати і менш популярні хештеги з довгим хвостом, щоб не загубитися в мільйонах інших публікацій.

3. Геотеги

Бізнес, представлений в Instagram, показується аудиторії по всьому світу. Але якщо бізнес пов’язаний з продажем товарів, ефективними будуть в основному покази, які відповідають йому територіально. Тому має сенс використовувати геотеги.

Хештеги та геотеги можна використовувати і для стимулювання активності користувачів, пропонуючи використовувати їх, відзначаючи акаунт в публікаціях або історіях. Можна запустити фотоконкурси, флешмоби або інші події, що збільшують залученість користувачів і вмотивованість розміщувати більше контенту, пов’язаного з місцем розташування й вашим брендом.

4. Історії Instagram

Переваги Instagram Stories очевидні: вони знаходяться у верхній частині головного екрану програми, а також відображаються з кольоровим кільцем, що оточує фотографію профілю Instagram. Вони привертають увагу й викликають цікавість у користувачів, а  перегляд займає всього кілька секунд.

Тимчасова доступність перегляду – всього 24 години – стимулюють перегляд і взаємодію, а також впливають на залученість аудиторії.

Для підвищення взаємодії ефективним є інтерактивний контент в Instagram Stories: пропозиція задавати питання за допомогою спеціального віджету, створення різних опитувань і голосувань.

5. Відео IGTV

Instagram TV – скорочено IGTV – поки менш популярне, ніж Instagram Stories але теж заслуговує на увагу. Варто пам’ятати, що відеопости залучають майже на 40% більше уваги аудиторії, ніж зображення.

Але розміщуючи відео в IGTV не варто забувати просувати їх в Insta Stories, показуючи невеликі уривки з відео в історіях і таким чином підвищуючи інтерес.

6. Особисті повідомлення

Можливість безпосередньо відправляти повідомлення будь-якому користувачеві на платформі Instagram стимулює взаємодію з аудиторією. Люди читають свої особисті повідомлення, навіть якщо не відповідають на них. Потрапляючи в область зору об’єкт фіксується в пам’яті як уже знайомий. Крім того, особисте листування стимулює довіру й збільшує ймовірність продажів. Головне – знати міру й ні в якому разі не спамити своїх передплатників через ОП.

Особисті повідомлення використовуються і для відповідей на питання й заохочення активної взаємодії через Insta Stories.

7. Послідовність

Дослідження показують, що розміщення публікацій в Instagram один або два рази на день сприяє залученню аудиторії й зростанню популярності бренду. Підписники звикають спостерігати за вашим контентом і починають чекати на нього, ви стаєте для них частиною життя в Instagram, основним творцем певного унікального контенту.

В 2021 році профіль в Instagram може стати другим сайтом для вашого бізнесу. Але не варто забувати про створення і просування основного сайту, про важливість вибору правильного домену та надійного хостингу. Це підвищує довіру до бренду, говорить про серйозність намірів компанії тв приваблює клієнтів.

Залишити коментар