Кількість блогів збільшується з кожним роком. Нині в глобальній мережі налічується близько 600 мільйонів активних блогів, які регулярно публікують контент. Ця кількість неухильно зростає.
Створити блог можна за допомогою WordPress – це досить просто, але щоб залучити трафік до кожного нового посту, буде потрібен якісний контент, продумана SEO-стратегія, авторитетність вашої думки в обраній ніші й постійна робота над просуванням.
Photo by Sincerely Media on Unsplash
Підпишіться на нас Facebook, Telegram, Twitter чи Instagram, щоб нічого не пропусти!
Якщо на щось з вищезгаданого не звертати уваги, сторінка буде малопомітною для користувачів. Нерідко блогери приділяють замало часу просуванню. Вивчення методів просування контенту блогу – це одночасно і наука, і мистецтво, що потребують постійного випробування різних методів та підходів.
У цій статті ми поговоримо про те, як просувати пости, викликати інтерес цільової аудиторії та збільшити відвідуваність блогу.
Просування за допомогою електронної пошти
Найпростіше та найефективніше рішення для формування постійної аудиторії блогу – це створити банк адрес для електронного розсилання. До листів можна додати будь-яку релевантну інформацію або посилання на нещодавно опублікований матеріал.
Автоматизація розсилки за допомогою ESP-платформ (GetResponse, UniSender, Mailchimp) спрощує завдання та допомагає відстежувати результати. А платформа для управління соціальними мережами та надсилання повідомлень Hootsuite допомагає планувати публікації у Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn та Youtube. Необхідно лише зареєструватися та налаштувати обліковий запис.
Важливо постійно поповнювати банк адрес електронної пошти. Можна запропонувати користувачам різноманітні бонуси в обмін на реєстрацію.
Просування за допомогою соціальних мереж
Найочевидніший і найпростіший спосіб, що не потребує великих фінансових витрат – це просування блогу з використанням соціальних мереж.
Якщо ви ведете блог, то, імовірно, вже зареєструвались у Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, а можливо навіть у TikTok. Послідовне поширення контенту соціальними платформами – оптимальна можливість залучити нову аудиторію та планомірно збільшувати трафік блогу. Важливо звернути увагу на заголовки та хештеги, які, потрапляючи в потрібний сегмент, допомагають звернути увагу на ваш блог.
Переконайтеся, що блог адаптований до перегляду на мобільних пристроях – це важлива умова, оскільки понад 90% користувачів соціальних платформ переглядають вміст за допомогою мобільних пристроїв. Якщо сторінки вашого блогу не адаптовані до перегляду на мобільних гаджетах, немає сенсу займатися їх просуванням в соцмережах.
Просування за допомогою платної реклами
Платна реклама на популярних соціальних платформах допомагає збільшити трафік, але потребує деяких навичок та знань про те, як організувати відповідну маркетингову кампанію. Кожна соціальна платформа має свої відмінності, тому для ефективного застосування вам потрібно мати відповідні уявлення про те, як і що робити, перед тим використовуванням цього каналу просування. Раніше ми докладно описували як налаштувати таргетовану рекламу у Facebook і як налаштувати рекламу через кнопку “просувати”.
Просування за допомогою запрошеного автора
Гостьовий постинг – це ефективний спосіб, при якому власник блогу та запрошений автор, що публікує свій матеріал, отримують взаємну вигоду від нарощування маси ресурсів та двостороннього обміну трафіком. Ваш блог отримує високоякісний контент від запрошеного автора, а він отримує прибуток від партнерства внаслідок зворотних посилань та авторитету, спрямованих на його сайт.
Перед тим, як використовувати гостьовий постинг:
- Знайдіть популярні, авторитетні сайти.
- Залишайте коментарі на сторінках обраних сайтів. Це дозволить привертати до себе увагу та згодом налагодити партнерські відносини.
- Запропонуйте ідеї для публікацій, цікаві для цільової групи обраного сайту.
- Просувайте публікації у своїх облікових записах на соціальних платформах.
Просування блогу на своєму сайті
Подбайте про те, щоб користувачі, які прийшли на ваш сайт, одразу звернули увагу на блог. Він повинен бути помітним і доступним на головній сторінці сайту.
Можна просувати контент блогу, створивши на сайті спеціальний розділ. Ідеально розмістити кнопку або банер у верхній частині сторінки, повідомляючи про появу нового контенту. Важливо перевіряти, щоб кожна публікація у блозі автоматично відображалася на сторінці сайту.
Щоб відвідувачі блогу поверталися, треба, щоб контент був актуальним, релевантним і легко читався. Не забувайте ілюструвати публікації, додаючи візуальний контент там, де це можливо, додаючи картинки, колажі, фото чи відео. Візуальний ряд покращує сприйняття матеріалу.
Добре, якщо на сайті будуть з’являтися не тільки нові матеріали блогу, а й більш ранні, але актуальні та цікаві публікації. Це допомагає підвищити авторитетність раніше створених сторінок та збільшити охоплення аудиторії. Але все ж таки недостатньо просто опублікувати матеріал й очікувати, що відвідувачі блогу читатимуть його роками, цінність та інтерес до нього з часом згаснуть. Оновлюйте публікації, насичуйте блог актуальним контентом, і ваші читачі повертатимуться до вас знову і знову.
Створюючи сайт або блог, подбайте про вибір відповідного домену та якісного хостингу.
Photo: Unsplash, Pixabay