Вивчаючи показники в таблицях Гугл Аналитикс – коефіцієнт конверсії, кількість відвідувачів сайту, час, проведений на сторінці і т. д. – ми радіємо з високих цифр, оскільки вони є показником хорошого результату маркетингової кампанії. Виняток становить показник відмов. Що він нижчий – то краще.
Photo by Myriam Jessier on Unsplash
Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Показник відмов – це важливий фактор, що впливає на ефективність сайту, як бізнес-інструменту і на ранжування алгоритмами пошукових роботів.
Що означає відмови?
Відмова – це односторінковий сеанс на сайті. Коли людина заходить на сторінку і йде, не зацікавившись іншими сторінками, – закриває вкладку, або знову вводить запит у пошуковик.
Причиною відходу може стати відсутність потрібного продукту, інформації, наявність бага на сайті або, можливо, користувач не знайшов атмосфери, на яку сподівався.
Формула розрахунку показника відмов
Щоб дізнатися число відмов, Гугл Аналитикс ділить кількість заходів на сторінку на загальне число відвідувань сайту.

Який показник відмов є допустимим?
Як приблизний орієнтир можна назвати такі цифри:
- 30-40% – відмінний показник;
- 50%-70% – прийнятно, але варто прагнути зменшення;
- 80%-90% – сайт не працює як бізнес-інструмент і потребує доопрацювання, цільові сторінки сайту нерелевантні запитам користувачів.
Якщо показник відмов сайту менше 25%, можливо аналітика сайту не працює належним чином.
Як знизити показник відмов?
Існує багато причин, що впливають на показник відмов, і, відповідно, приблизно стільки ж варіантів вирішення проблеми. Ми пропонуємо звернути увагу на п’ять найбільш поширених способів, які допоможуть знизити показник відмов.
1.Спробуйте відмовитися від спливаючих банерів
Часто організації намагаються роздобути електронну пошту користувачів відразу ж після заходу на сайт. Або атакують рекламними банерами, у яких не з першого разу знайдеш кнопку закриття. Це дратує, і користувачі просто йдуть з сайту.
Спливаючі вікна набули масштабів епідемії, що призвело до того, що з початку 2017 року Google почав знижувати в рейтингу сайти, які приховують контент спливаючими вікнами. Виняток склали повідомлення-попередження, наприклад, про використання файлів cookie або для перевірки віку відвідувачів і банери, які займають не дуже багато місця на екрані і легко закриваються.
2. Зробіть сайт зручним для читання
Сайти, з текстом, що важко читається або незрозуміло системою навігації, не затримують користувача. Це стосується і неякісних зображень, і відео з низьким розширенням – людина не буде витрачати час на сторінку, з якої складно або неприємно отримувати інформацію.
Скористайтеся правилами форматування контенту, які допоможуть зробити сайт легким і читабельним:
використовуйте чіткі підзаголовки, щоб візуально і за змістом розбивати великі статті;
використовуйте марковані списки, щоб виділити ключові моменти;
за необхідності використовуйте діаграми, відповідні зображення і скріншоти – візуальний контент полегшує сприйняття інформації.
додайте внутрішні посилання на інші сторінки свого сайту, щоб перенаправляти користувачів на інші контекстні матеріали, які можуть їх зацікавити;
виділяйте жирним шрифтом, курсивом або підкресленням ключові слова, щоб звернути увагу читачів на важливі моменти;
задавайте питання, щоб читач задумався, а потім давайте на них відповіді;
робіть висновки, резюмуйте, узагальнюйте важливі моменти теми, що викладається.
3. Слідкуйте за актуальністю інформації
Для читача важливо щоб запропонована інформація була актуальною. Безумовно, є і майже вічні теми, які завжди матимуть цінність, але здебільшого інформація повинна бути свіжою та актуальною.
Щоб підтримувати актуальність контенту, можна зосередитися на:
- тенденції та зміни у вашій галузі, які можуть представляти інтерес для читачів;
- оглядах продуктів і послуг;
- анонсах майбутніх подій, очікуваних продуктів і послуг.
Для підприємств малого бізнесу хорошим правилом є оновлення сайту хоча б один раз на тиждень. Важливо знайти свій баланс і регулярно оновлювати публікації.
4. Розміщуйте корисну інформацію
Розробляючи контент-план для сайту, потрібно думати не тільки про те, як його оцінить Google, але і про те, що хотів би знайти на сайті потенційний клієнт. Показники відмов мають людське обличчя – люди, що приходять на сайт в пошуках інформації, товарів або послуг. І що кориснішим і цікавішим буде контент сайту, тим менше ймовірність, що вони підуть з сайту, переглянувши лише одну сторінку.
Важливо постійно задавати собі питання: «Чи буде матеріал корисний читачеві?»
5. Подбайте про якісний хостинг
Важливим фактором, що впливає на тривалість перебування користувача на сайті є якісний хостинг, адже він впливає на швидкість завантаження сторінок сайту та його роботу в цілому. Далеко не в кожного користувача вистачить терпіння сидіти і чекати, спостерігаючи значок завантаження сторінки. Почекавши близько 10 секунд – середній час очікування завантаження сторінки – відвідувач просто закриє вкладку.
Резюмуючи, можна сказати: для підтримки низьких показників відмов сайту варто подбати про те, щоб розміщена інформація була цікавою, корисною і зрозумілою, відео та зображення – якісними, а завантаження сторінок – швидким.
Якщо ви тільки плануєте створення власного сайту, це легко можна зробити за допомогою WordPress.
Залишити коментар