Заклик до дії: 7 ефективних способів

call to action

Фото: Freepik

Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Непереконливий заклик до дії є вагомою причиною, через яку відвідувач сайту так і не стане клієнтом.

Вигадати переконливий меседж із закликом до дії, здатний спонукати відвідувачів виконати потрібний вам крок – досить складне завдання. Необхідно зосередити увагу користувачів на найпростіших, але ефективних діях. При цьому створити відчуття терміновості пропозиції та не перестаратись із наполегливістю, оскільки це може відштовхнути потенційного клієнта.

Пропонуємо вам сім способів, які допоможуть досягти поставлених цілей.

Спосіб №1: запропонувати спробувати безплатно

Запропонуйте відвідувачам пробну версію продукту. «Безплатна пробна версія» – це один із закликів до дії, який важко проігнорувати. Дуже ефективна така пропозиція для компаній, які продають програмне забезпечення або онлайн-ігри.

Не варто боятися таких кроків. Існують маркетингові способи, щоб перевести безкоштовних користувачів у розряд клієнтів, що платять. Якщо запропонувати придбати товар або послугу при першому знайомстві з продуктом, близько 90% користувачів можуть відмовитись і піти зі сторінки. Пропозиція безкоштовної пробної версії здатна підвищити рівень конверсії у кілька разів.

Для того, щоб допомогти відвідувачам зважитися на дію, необхідно усунути всі перешкоди, що виникають на шляху та дати відповіді на питання, що виникають. Необхідно супроводжувати потенційного клієнта на всіх етапах процесу до здійснення покупки. Це дасть змогу оцінити ефективність етапів та надалі прибрати ті, що не працюють.

Застосовуючи цей маркетинговий спосіб, пам’ятайте, що головне завдання – після закінчення пробного періоду перетворити користувача на постійного клієнта. Застосовуючи A/B-тестування, можна відстежувати оптимальну тривалість функціонування пробної версії, після закінчення якої у користувача з’явиться бажання придбати повну версію.

Спосіб №2: показати користь для клієнта

Пропонований меседж, перш за все, має базуватися на вигідному покупцеві реченні. Цінність пропозиції збільшує кількість клієнтів.

Як наочний приклад, пропонуємо звернути увагу на компанію Google. Сьогодні користувачів глобальної мережі насамперед турбує цінність та правдивість отриманої інформації. І Google, змінивши алгоритми, зробив пріоритетом цінність інформації, що видається. Для того, щоб зберегти лояльність користувачів, компанія запропонувала своїм клієнтам безумовну користь – доступ до якісної інформації.

Отже, потрібно, щоб меседж, що закликає до дії, продемонстрував вигоду для відвідувача.

Варто звернути увагу на те, що в заклику до дії важливим може бути кожен елемент, в тому числі колір та дизайн кнопок. Потрібно тестувати різні варіанти та відстежувати результат.

Спосіб №3: стимулювати цікавість

Цікавість – несвідоме прагнення людини пізнання. Його стимулювання допомагає компаніям збільшити обсяг продажів. Не розповідати про все і відразу, залишати інтригу, викликати бажання дізнатися, що чекає на відвідувача сайту після виконання тих чи інших дій.

Додавання до цікавості відчуття терміновості пропозиції спонукає людину зважитись прямо зараз, поки пропозиція не втратила своєї сили. Комбінація цих двох елементів допомагає значно збільшити конверсію.

Головне не забувати: якщо ви бажаєте, щоб відвідувачі стали постійними клієнтами, стимулюючи цікавість, необхідно залишатися чесними. Не заманюйте красивими й улесливими словами, якщо ви не збираєтесь дати те, що пообіцяли. Виконуйте обіцянки.

У тексті заклику до дії добре працюють слова:

  • Ви
  • Безкоштовно
  • Бонус
  • Подарунок
  • Тому що
  • Негайно
  • Новий

Спосіб №4: запропонувати розв’язання проблеми

Вміння визначити проблему актуальну для ЦА – дуже важливе. Знаючи проблему можна запропонувати рішення. Маркетингова формула розв’язання проблеми виглядає так:

Позначення проблеми – Загострення проблеми – Пропозиція способу її вирішення

Якщо проблема, яку пропонують маркетологи, насправді такою не є, результату не буде. Важливо визначити тему, що реально хвилює ЦА.

Далі додається емоційна складова – хвилююче відчуття занепокоєння від усвідомлення наслідків проблеми.

І завершальний етап – пропозиція розв’язання проблеми. Це останній елемент формули, зображений у заклику до дії максимально простий і доступний.

Спосіб №5: використовувати прагнення приналежності

Людина за своєю суттю соціальна, у ній природою закладено прагнення приналежності до спільноти. І мотивацією для придбання товару чи послуги може стати знання, що інші вже це купили.

Прагнення людини належати до спільноти тісно пов’язане з концепцією соціального доказу, при якому людина вибирає щось для себе, враховуючи думку інших людей та вважаючи, що інші краще розуміються на тому чи іншому питанні. Відповідно до цієї теорії вибір дії людини визначається діями інших людей.

Прикладом застосування такої стратегії може бути вказівка ​​кількості людей, які вже купили продукт, прямо біля кнопки заклику до дії або демонстрація кількості передплатників. Ця інформація стимулює бажання відвідувача натиснути кнопку.

Спосіб №6: запропонувати бонус

Люди люблять подарунки. Встояти перед спокусою бонусу, що пропонується до покупки, непросто.

Пропозиція бонусу – один із найпопулярніших способів, що дозволяє ефективно залучати та утримувати клієнтів.

Спосіб №7: дати швидкий відгук

Наш час – найбільша цінність. Ніхто не хоче чекати, навіть ми самі. Відповідно, прагнучи вивести бізнес на більш високий рівень, потрібно приділяти пильну увагу службі підтримки клієнтів. Не випробовуйте терпіння своїх відвідувачів очікуванням. У звичайному житті відкладене задоволення тільки збільшує задоволення – ми більше цінуємо те, чого довелося почекати та над чим довелося попрацювати. А коли йдеться про спонукання до дії в  мережі, навіть мінімальне очікування може негативно позначитися на конверсії сайту.

Висновок

Немає загального правила, що дозволяє написати універсальний заклик, здатний переконати відвідувача негайно діяти. Тільки метод проб та постійне тестування різних варіантів дозволить визначити ефективну пропозицію в кожному конкретному випадку.