4 способи підвищити залученість до YouTube у 2022 році

Відеомаркетинг – один з найпривабливіших і доступних інструментів, що застосовуються для просування бізнесу в Інтернеті. За останні десятиліття його популярність значно зросла.

Незалежно від сфери бізнесу, відео є популярним форматом передачі інформації споживачам, що вивчають параметри продукту перед його покупкою. Онлайн-розпакування продуктів, інформування про засоби застосування того чи іншого товару, перерахування основних функцій продукту, ремонт та демонтаж стали своєрідною формою розваги.

YouTube

Photo: Pixabay

Підпишіться на нас Facebook, Telegram, Twitter чи Instagram, щоб нічого не пропусти

Відео-контент навчає та приваблює аудиторію, додає бренду унікальності. Що вища довіра і впізнаваність, то більше конверсій.

Нині немає кращого місця для розміщення відео, ніж YouTube. Ця відео-платформа фіксує близько 3 мільярдів активних користувачів на місяць і, безумовно, є чудовим місцем для привернення уваги до бізнесу товарів та послуг.

Не секрет, що головний і основний спосіб привернення уваги потенційних клієнтів – створення цікавого та унікального контенту. Що більше користувачів ви залучите в процес, що більше лайків, коментарів і підписок ви зберете, то вищими будуть ваші охоплення і популярнішим канал.

Пропонуємо ознайомитися ще з чотирма основними способами, які допоможуть привернути увагу аудиторії до вашого Youtube-каналу:

1. Створюйте контент, що легко засвоюється.

Незалежно від того, наскільки складний ваш бізнес або галузь, у якій ви працюєте, завжди знайдеться кілька корисних порад та ідей, якими ви можете поділитися з потенційними клієнтами.

Головне – простота викладу. Якщо ваше відео важко сприймається, логічно не структуроване, не містить чітких тез та пояснень складних речей простими словами, ви втратите значну частину своєї потенційної аудиторії.

Одна з найцінніших порад щодо створення привабливого відео на YouTube – ставте часові позначки до відео-ролика. 

Зробити це легко:

 Для початку просто додайте часову позначку 0:00 в опис відео. Перший епізод завжди повинен починатися з позначки 00:00.

  

Потім, в іншому місці, зробіть наступну позначку, яка позначає час початку наступного відрізка (наприклад, 2:55) і так далі в залежності від сюжету. Мінімальна довжина епізоду – 10 секунд. Ролик має містити щонайменше три епізоди. Перераховувати їх потрібно у порядку появи у відео.

Збережіть зміни. Коли ви опублікуєте відео, Youtube автоматично розіб’є його на епізоди, тобто створить паузи, що відповідають вказаним вами часовим позначкам.

Ще один спосіб зробити відео зручним для сприйняття – застосувати візуальні паузи на екрані. Вони можуть включати відеоролики або навіть слова, що відповідають змісту сюжету. Візуальні елементи допомагають утримувати увагу аудиторії.

2. Регулярно розміщуйте публікації

Надійний та перевірений спосіб, який дозволяє встановити та підтримувати взаємодію з користувачами Youtube – бути регулярним та надійним джерелом інформації. Створюючи новий контент, ви стимулюєте користувачів повертатися на ваш канал.

Це основний спосіб, що допомагає зростанню та залученості аудиторії на Youtube. Регулярне та послідовне надання нового відео-контенту допомагає досягти хороших результатів. Ідеальна кількість роликів – 1-2 нових відео на тиждень.

Ідеальний варіант – планування публікацій не менше ніж на місяць вперед. Таким чином, ви не будете шукати ідею в останній момент, коли прийде час завантажувати нове відео.

3. Працюйте над якістю відео

Попри те, що технічні можливості дають більшості людей записувати відео на смартфон, якщо ви хочете виділитися з-поміж конкурентів, потрібно прагнути до розміщення високоякісного контенту.

Три основні елементи, щоб покращити якість ваших відеороликів:

освітлення;

звук;

якість камери.

Правильно підібране освітлення має вирішальне значення для забезпечення високої якості відео. Можна використовувати природне світло або придбати спеціалізовані лампи, які дають змогу регулювати фонове освітлення.

Звук – другий важливий елемент, у залученні аудиторії. Навряд чи хтось дивитиметься відео з неякісним звуком довше 30 секунд. В ідеалі для створення якісного контенту необхідно придбати професійний мікрофон.

Незалежно від якості звуку, варто забезпечити відеоролик субтитрами, щоб люди могли візуально сприймати сенс сказаного за відсутності можливості слухати.

І остання важлива умова створення привабливого контенту, те, на що варто витратити гроші – це хороша камера, яка дозволить створити ідеальну картинку.

4. Додавайте привабливі мініатюри

Щоб ваше відео подивилися, потрібно привернути увагу користувачів. Щодня на платформу завантажується близько 800 000 годин відео, а це означає, щоб на вас звернули увагу, необхідно чимось виділятись серед конкурентів. За Останні кілька років практика застосування мініатюр на YouTube значно зросла.

Добре, якщо на мініатюрі буде приваблива особа – це викликає додатковий інтерес у користувачів. Крім того, до відео необхідно додати інтригуючий лід – кілька фраз, які коротко і захоплююче розкривають тематику відео. Правильно написаний лід стимулює інтерес і бажання переглянути створений вами ролик.

Якщо ви хочете підвищити популярність свого каналу на Youtube, насамперед ураховуйте інтереси цільової аудиторії. Регулярно проводьте дослідження, вивчайте питання, актуальні для вашого цільового ринку. І на підставі цього знання створюйте відеоконтент.

Якщо ви зможете просто й доступно донести корисну інформацію до вашої аудиторії, допомогти розв’язувати якісь проблеми користувачів, вони з більшою імовірністю куплять товар чи послугу саме у вас.

Сьогодні Youtube – один із найактуальніших інструментів для просування продуктів компаній різних галузей. Розвиваючи канал, ви привертаєте увагу до свого бізнесу, збільшуєте аудиторію та доходи компанії.