Дослідження показують, що близько 25% компаній взагалі не відстежують поведінку потенційних клієнтів. Це груба помилка в умовах жорсткого конкурентного ринку. Важливо бути в курсі, швидко реагувати, враховувати інтереси потенційних клієнтів та задовольняти їхні потреби.
Хто такий потенційний покупець? Це користувач, який у тій чи іншій формі виявляє інтерес до продукції чи послуг бізнесу, наприклад, відвідав сайт або взаємодіє з брендом через соціальні мережі.
Зображення ?MORE ON з сайту Pixabay
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Чи відомо вам, що ймовірність конверсії потенційним клієнтом у 21 раз вища, якщо компанія відповідає на запит протягом перших п’яти хвилин? Відповідати протягом 24 годин недостатньо. Щоб залучити потенційного клієнта та перетворити його на покупця, потрібно діяти швидко та професійно. Пропонуємо звернути увагу на п’ять стратегій, які, на наш погляд, допоможуть у цьому.
1. Слідкуйте за відвідувачами сайту
Практично кожен відвідувач сайту є потенційним споживачем товарів та послуг. Він шукав у мережі можливість задовольнити якісь свої потреби та зацікавився інформацією на вашому сайті. Що це означає для бізнесу? Правильно – потенційні продажі. Клієнт, що зайшов на сайт, по суті вже готовий взаємодіяти з вашим бізнесом. І у ваших інтересах переконати його це зробити.
Слідкуючи за поведінкою відвідувачів можна отримати інформацію про те, наприклад, як часто потенційні клієнти відвідують сайт і які сторінки їх залучають найбільше. Цільова сторінка з плагіном для відстеження відвідувачів допомагає визначити, хто і звідки приходить на сайт.
Для невеликих компаній програмне забезпечення для відстеження дзвінків допоможе визначити, звідки надходять вхідні повідомлення та запити. Відстеження дзвінків – це хмарний сервіс, що дозволяє співвіднести дзвінки клієнтів із рекламними каналами. З їхньою допомогою можна дізнатися, які банери чи промосторінки генерують більше дзвінків. Правильно налаштована цільова сторінка або програмне забезпечення для відстеження дзвінків допомагає визначити, де потенційні клієнти потрапили у воронку продажів і виходячи з цього планувати стратегію конверсії.
За допомогою різних онлайн-інструментів та програмного забезпечення можна виміряти, скільки часу потенційний клієнт проводить на сайті/сторінці, чи додав він товар чи послугу до свого кошика. Це дає уявлення про найбільш затребувані і навпаки обділені увагою користувачів сфери вашого бізнесу.
Отримана інформація дає можливість бізнесу оптимізувати свою діяльність, правильно розподілити або перенаправити маркетингові та операційні зусилля, що дозволить створити більш привабливу пропозицію для потенційних клієнтів.
2. Використовуйте чат-бот та вікна для спілкування з потенційними клієнтами
Важливо створити пряму лінію зв’язку з потенційними клієнтами бізнесу.
Для обробки загальних запитів поміркуйте про встановлення на веб-сайті чат-бота. Для відповіді та вирішення конкретних запитів варто розмістити вікно для зв’язку зі службою підтримки клієнтів.
Не забувайте використовувати популярні у вашої цільової аудиторії месенджери. Тримайте ввімкнені вхідні повідомлення та негайно відповідайте на всі запити.
3. Використовуйте соціальні мережі
Соціальні мережі дозволяють компаніям безпосередньо взаємодіяти з потенційними клієнтами. Для підприємств та професіоналів, які надають послуги вдома, бізнес-сторінки Facebook, Instagram або Nextdoor – це вікна в будинку клієнтів, через які можна розповісти, показати та обговорити різні бізнес-пропозиції.
Підвищувати залучення користувачів допомагають різноманітні конкурси, розіграші, рекламні акції та інші заходи, що стимулюють цікавість споживачів та підвищують довіру до компанії.
При грамотному використанні можливостей соціальних мереж можна сформувати ефект «сарафанного радіо», що розповсюджується через відгуки клієнтів. А самі відгуки згодом можна розмістити на сайті компанії як свідчення позитивної взаємодії з компанією.
Не обмежуйте та не блокуйте коментарі на сторінках компанії в соціальних мережах. Цим ви власноруч закриваєте прямий зв’язок із клієнтами. Заблоковані коментарі свідчать про те, що компанії є що приховувати та є причини блокувати повідомлення. Даючи можливість клієнтам ставити запитання, ділитися проблемами, побажаннями й висловлювати подяку, компанія скорочує дистанцію з клієнтом і підвищує рівень довіри.
4. Працюйте над покращенням обслуговування клієнтів
Чи знаєте ви, що більше ніж 50% клієнтів після лише одного негативного досвіду взаємодії з компанією більше не повертаються? Тому покращення системи обслуговування клієнтів – обов’язкова умова для розвитку бізнесу. Ви повинні бути впевнені, що ваш бізнес не тільки пробуджує інтерес до покупки нових клієнтів, але й працює над створенням довгострокових відносин з клієнтом. Важливі аспекти взаємодії з клієнтами:
Чуйність – зосередьтеся на максимально оперативній відповіді на запитання відвідувачів. Пам’ятайте, що шанси перетворити потенційного клієнта на реального збільшуються в 21 раз, якщо ви відповісте на повідомлення протягом п’яти хвилин.
Уважність – спілкуйтеся з клієнтами на різних каналах, відданих перевагам, стежте за їхніми бажаннями та потребами. Користуйтеся різними месенджерами або чатами, зокрема текстовими повідомленнями на сайті. Застосовуйте індивідуальний підхід до кожного клієнта та пам’ятайте про інтереси, потреби та переваги своїх клієнтів.
Грунтовність – переконайтеся, що персонал, який обслуговує клієнтів компанії, відповідає на всі питання ваших потенційних клієнтів. Надавайте підтримку від початку та до кінця шляху клієнта.
5. Застосовуйте реферальну програму
Побудова відносин із клієнтами – довгий і кропіткий процес. Інноваційний спосіб спростити та прискорити його – використання реферальних програм.
Поміркуйте над способом залучення потенційних клієнтів шляхом винагороди постійних та лояльних клієнтів за їхні позитивні рекомендації. Цей спосіб залучення не вимагає якихось особливих зусиль, але має великий потенціал збільшення продажів.
Все, що потрібно зробити – це повідомити постійним клієнтам про знижку, бонус або подарунковий сертифікат кожному, хто розповів про свій позитивний досвід взаємодії з вашим бізнесом.
У наступній статті ми розповімо, як допомогти залученим потенційним клієнтам стати реальними клієнтами.
Ну і пам’ятайте, для успішного розвитку бізнесу в мережі компанії потрібний сайт. Його досить легко можна створити, керуючись нашими інструкціями. У нас же ви можете підібрати відповідний домен і надійний хостинг.