Алгоритми в соціальних мережах: Як підвищити охоплення вашого профілю

Робота соціальних мереж побудована на алгоритмах. У кожної мережі вони свої і тому кожна по-різному ранжує контент, показуючи пост передплатнику або задовго його на задвірки стрічки новин. Поговоримо про те, як підлаштуватися під ці алгоритми і підвищити охоплення вашого профілю в соціальних мережах.

Photo by Dominik Dancs on Unsplash

Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити

Соцмережі регулярно змінюють правила ранжирування контенту в стрічках. Тому і компаніям, і приватним особам доводиться підлаштовуватися, щоб приводити клієнтів з соцмереж до себе на сайт.

Алгоритм показів Facebook

У Facebook алгоритм показів дуже простий. Якщо ваш пост лайкнули або прокоментували, він показується на початку стрічки новин ваших друзів. Потім він трохи опускається, оскільки з’являються інші публікації, які стають вище вашої. Якщо вашу публікацію знову лайкнули – вона знову піднімається вгору. Крім того, якщо ваші друзі лайкнули вашу публікацію, її побачать і їх друзі.

У Instagram алгоритми інші. Для того, щоб бачити ваші оновлення в стрічці, людина повинна бути на вас підписаний. Але навіть за цієї умови він далеко не завжди побачить ваші пости.

Алгоритм показів в стрічці і історіях Instagram

  • якщо передплатник вас читає, переглядає ваші публікації, навіть не лайка і не коментуючи, то Instagram показує йому ваші публікації в першу чергу;
  • як і Facebook, Instagram в першу чергу показує пости користувачам, з якими ви спілкуєтеся найчастіше;
  • Instagram віддає перевагу недавно опублікованими постам;
  • якщо ви активно спілкуєтесь з кимось в Direct, для Instagram це знак, що ви знайомі і вам може бути цікавий контент цього користувача;
  • Instagram враховує час, проведений за прочитанням постів і показує користувачеві більше контенту, на якому він затримався в минулий раз.

Алгоритм показів по інтересам

Розділ «рекомендоване» містить рекомендації по інтересам аудиторії. Алгоритми показів «рекомендованого» працюють приблизно так:

відстежують, що користувач лайкать в недавньому минулому;
підбирають схожі акаунти;
ховає акаунти з неоднозначним контентом;
з решти акаунтів вибирають найбільш цікавий, на думку алгоритмів Instagram, контент.

Алгоритм показів за хештегом

Алгоритм показів за хештегом досить простий: якщо у вас цікавий контент, на який реагують ваші передплатники – ваші публікації показуються за хештегом, якщо ні – не показуються. Тобто важливо стежити за тим, щоб передплатники реагували на ваші публікації, тоді Instagram буде показувати ваші пости додатково по прикріпленим хештегом.

Правило 30 хвилин

Для того, щоб Instagram розцінив ваш контент як цікавий, необхідна активна реакція передплатників в перші 30 хвилин після публікації. Тому необхідно створювати активну діяльність під постом в перші 30 хвилин: лайкать коментарі передплатників, відповідати на них, активно вести діалоги, щоб збільшити залученість читача в обговорення під вашими текстами.

Охоплення і покази

Охоплення – кількість акаунтів, або людей, які зайшли на ваш профіль, тобто кількість унікальних користувачів. Покази – кількість заходів на ваш профіль. Якщо одна людина зайшов на ваш аккаунт 10 раз, прочитав 5 постів і подивився 5 історій, то статистика покаже 1 охоплення і 10 показів. Ваше головне завдання – впливати на збільшення кількості охватов. Приблизні цифри охватов, позитивно впливають на алгоритми Instagram, в тому числі на алгоритми показів – 10-30% від кількості передплатників. Для тижневої статистики хорошим показником охватов є цифра 30-60% від загальної кількості передплатників. Якщо у вас ці цифри менші, варто задуматися:

можливо серед ваших передплатників багато ботів, які не створюють активності, тобто не дивляться ваші історії і публікації;
або ви пропонуєте контент, не цікавий вашої цільової аудиторії;
або ваші передплатники – випадкові люди, які не є вашою цільовою аудиторією.

Охоплення в історіях дещо відрізняються від охватов в постах. Гарне кількість охватов в історіях – від 10% загальної кількості передплатників. Особисті блоги можуть набирати і до 30%, але в продають акаунтах, в сфері надання послуг і консультування, де хайповать нема на чому, охоплення 10% вважається нормальним. Якщо кількість охватов у вас менше 10%, варто попрацювати над якістю ваших історій.

Залученість і активність передплатників в історіях дуже сильно впливає на активність під постами. Чим ближче ви стаєте своєї аудиторії завдяки історіям, ніж більш невимушену довірчу атмосферу ви створюєте, чим сильніше стає емоційний зв’язок з передплатником – тим активніше аудиторія реагує на ваші пости.

Можна зробити висновок, що важливим фактором в соціальних мережах є активність. Якщо ваші пости лайкають, коментують, зберігають публікації, дивляться історії – значить ви цікаві і можете бути цікаві й іншим читачам. Вивчайте, як передплатники реагують на ваш контент, що впливає на збільшення показників, і пропонуйте це своїм передплатникам, і вони, як і алгоритми соціальних мереж, дадуть відповідь вам взаємністю.

Залишити коментар

Надіслати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *